In perioada 21-25 mai 2012 a avut loc primul Atelier de Comunicare, Coalizare si Advocacy din acest an, la Predeal. Judetele participante vor fi: Arges, Dolj, Olt si Mehedinti.
Despre atelier:
Atelierul este conceput conform metodologiei “tot-sistemul-intr-o-incapere”, prin care actorii principali din cadrul bibliotecii si comunitatii in care functioneaza au sansa de a forma o echipa multidisciplinara. Echipa are ocazia sa-si perfectioneze cunostintele si practicile de comunicare, mobilizare comunitara, lucru in echipa si sa-si identifice problemele critice pe care le poate rezolva printr-o abordare de tip advocacy. Atelierul se adreseaza unui grup de 6 persoane la nivelul fiecarui judet, care sa includa: director, coordonator, formator, bibliotecar local, reprezentant administratia publica locala & ONG. Aceste persoane ar trebui sa fie cele care au cel mai mult de-a face cu factorii de decizie si cu mass media. Persoanele invitate sunt identificate ca fiind cele mai potrivite pentru temele incluse in sesiunile cuprinse in agenda atelierului: relatia cu comunitatea, cele mai bune metode de a le transmite mesajele, cum ii atragem pe non-utilizatori in biblioteca; construirea unei echipe; procesul de luare a deciziilor: atingerea consensului; publicul-tinta: identificarea sprijinului si opozitiei; dezvoltarea mesajului; planul de actiune advocacy. Scopul final este sa ajute participantii sa conceapa planuri de actiune advocacy pe teme pertinente pentru fiecare judet, care sa fie implementabile si finantabile.
Despre atelier:
Atelierul este conceput conform metodologiei “tot-sistemul-intr-o-incapere”, prin care actorii principali din cadrul bibliotecii si comunitatii in care functioneaza au sansa de a forma o echipa multidisciplinara. Echipa are ocazia sa-si perfectioneze cunostintele si practicile de comunicare, mobilizare comunitara, lucru in echipa si sa-si identifice problemele critice pe care le poate rezolva printr-o abordare de tip advocacy. Atelierul se adreseaza unui grup de 6 persoane la nivelul fiecarui judet, care sa includa: director, coordonator, formator, bibliotecar local, reprezentant administratia publica locala & ONG. Aceste persoane ar trebui sa fie cele care au cel mai mult de-a face cu factorii de decizie si cu mass media. Persoanele invitate sunt identificate ca fiind cele mai potrivite pentru temele incluse in sesiunile cuprinse in agenda atelierului: relatia cu comunitatea, cele mai bune metode de a le transmite mesajele, cum ii atragem pe non-utilizatori in biblioteca; construirea unei echipe; procesul de luare a deciziilor: atingerea consensului; publicul-tinta: identificarea sprijinului si opozitiei; dezvoltarea mesajului; planul de actiune advocacy. Scopul final este sa ajute participantii sa conceapa planuri de actiune advocacy pe teme pertinente pentru fiecare judet, care sa fie implementabile si finantabile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu